niedziela, 16 listopada 2014

Now or Never: In the name of love

Prolog drugiego sezonu:
Łzy spływały mi po polikach, ale nie przejmowałam się tym... i tak nikt ich nie zobaczy. To przeze mnie doszło do tego wszystkiego. Mogło być inaczej, wiem to. Wiem, że gdyby Hunter nigdy mnie nie znalazł i nie chciał się mścić, nie byłoby nas tu teraz. Leżałabym wtulona w Harry'ego na moim łóżku, czekając aż wstawiona przez tatę woda, zacznie się gotować. Czegoś takiego nigdy nie będzie. Nigdy.
Stojąc wśród nich czułam jak narastający ból i wściekłość ukryte gdzieś na dnie serca, stają się magmą w drzemiącym wulkanie. Gdy wybuchną, zniszczą wszystko.
Spojrzałam na bez emocjonalną twarz Harry'ego i wiedziałam co muszę teraz zrobić. Ukucnęłam i podniosłam z ziemi największy kamień jaki mogłam unieść jedną dłonią i ruszyłam przed siebie, w ciemność. Styles mnie nie zatrzymywał... pierwszy raz pozwalał mi tak ryzykować. Ostatni raz odwróciłam się do chłopaka i szepnęłam ciche: "kocham cię" i zniknęłam za rogiem domu.
Szłam powoli, starając się by każdy mój krok był idealnie cichy. On gdzieś tu jest. A może oni? Ilu ich jest? Niemożliwe, że jeden.
-Savannah- krzyknął ktoś z ganku.
Przywarłam plecami do muru i oddychałam nierówno. Bałam się jak cholera. Nie, Sav! Masz się nie bać, słyszysz? Nie daj się zniszczyć! Nie teraz, nie tutaj, nie tak. Gdy usłyszałam zamykające się drzwi auta, zrobiłam jeszcze kilka kroków i stanęłam na polnej drodze- jedynej opcji ucieczki z tego miejsca. Samochód ruszył prosto we mnie. Był coraz bliżej i bliżej. Gdy był tam gdzie powinien być, wzięłam zamach i rzuciłam głazem w przednią szybę. Trafiłam.

Okładka:


Promo:

Zwiastun: 


11 komentarzy:

  1. Nie moge sie doczekać !!!
    Cudowny <3
    ZWIASTUN *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. O Mój Boże !! ze Zwiastunem przeszłaś samą siebie :) Nie mogę się doczekać 2 sezonu. Powodzenia i życzę weny ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. O boshe nie mogę się doczekac :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mg się doczekać nowego rozdziału*0* a wql kiedy dodasz nowy rozdZiał.?? Zwiastun *0; <333 napracowałaś się <333

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny! czekam na pierwszy rozdzial!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż będzie ostro. Świetny zwiastun, plakat trochę zbyt przerobiony ale.o gustach się nie dyskutuje. Czekam na 1 rozdzial :)
    J.

    OdpowiedzUsuń
  7. Matkoooo supeeeeer pisz jak najszybicieeej!!!!!!!!!!!!!! ❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, mi się osobiście to opowiadanie podoba bardziej niż Zakład, chodź oba są świetne.
    Nie mogę się doczekać kolejnego, zwiastun jest fajny-podoba mi się.
    Co do okładek też są okej. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ryczee pomocie!!;__; Kasiu nie trzymaj nas w niepewnosci! Kocham ten zwiastun.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jjjeeeee super się zpowiada

    OdpowiedzUsuń